Nå nya investerargrupper på Instagram via Daglig Utdelning

Öka er synlighet och nå ut till en bredare publik genom att publicera era finansiella nyheter på Instagram.  Ni väljer vilket  publiceringsformat som passar bäst för er nyhet och ni får exponering på Daglig Utdelnings instagramkonto med runt 100 000 följare.

Denna utvidgning av Cisions distributionserbjudande gör det möjligt att som noterat bolag nå nya, engagerade, investerargrupper på en plattform som har blivit en central del av det moderna medielandskapet.

Välj bland följande tjänster: 

  • Story-format på Instagram

Produkten innebär tillgång till exponering på Daglig Utdelnings Instagram-konto i story-format. Inlägget produceras från ert perspektiv och är publikt under 24 timmar. Därefter får ni tillgång till inläggsrelaterade data och statistik.  

Här kan ni även lägga till en extern valfri länk och driva trafiken tillbaka till er sajt. 

  • Reel-format med video

Med detta format får ni en 90 sekunder lång video som publiceras i Daglig Utdelnings Instagramflöde och ligger kvar i flödet permanent. Daglig Utdelning står för videoproduktion och formatering för Instagram. 

Här får ni möjlighet att tala direkt till Daglig Utdelnings publik, exempelvis genom att sammanfatta er kvartalsrapport, nyansera ett pressmeddelande eller dela information om en IPO-teckning. Detta material kan ni även posta i era egna kanaler. 

Fyll i formuläret nedan för att få mer information!

Felaktig information? Töm formuläret

Genom att fylla i formuläret godkänner du att Cision kan använda din information för att kontakta dig med marknadsrelaterad kommunikation (nyhetsbrev, inbjudan till webinarium, eventinbjudningar, produktinformation och utbildande material). För mer information, vänligen läs vår Integritetsdeklaration.

Daglig Utdelning är en av Sveriges största finanskanaler på sociala medier med över 100 000 aktieintresserade följare. De publicerar information som börsnyheter, bolagsanalyser och utbildningmaterial. Informationsgivningen är opartisk där fokus ligger på att göra komplex och fragmenterad marknadsinformation mer koncist och lättförståeligt.