Social & Traditional Media Insights

Silverstone Grand Prix var ett av de mest kontroversiella av säsongens F1-tävlingar med en hög volym av täckning i traditionell media och väldigt blandade publikreaktioner på sociala medier.

Oliver Nash - #Automotive Insights Director på Cision UK – har jämfört publikens reaktioner både i traditionella- och sociala medier. I rapporten kan du ta del av:

  • Analys av de känslomässiga reaktionerna i sociala medier
  • Analys av synlighet i traditionella medier
  • Analys om trender och sökord

Vem vann loppet och vem tog segern på sociala medier? Ta del av detta samt mer ingående medieanalyser – ladda ner rapporten idag!

 

Felaktig information? Töm formuläret

Genom att fylla i formuläret godkänner du att Cision kan använda din information för att kontakta dig med marknadsrelaterad kommunikation (nyhetsbrev, inbjudan till webinarium, eventinbjudningar, produktinformation och utbildande material). För mer information, vänligen läs vår Integritetsdeklaration.

Lämna en recension