Passion för kommunikation släpper ytterligare en livepodd i coronatider! I detta avsnitt gästades vi av Ulrica Schenström, VD för tankesmedjan Fores.

Ulrica Schenström har länge varit engagerad inom centralt politiskt arbete och opinionsbildning och kommer tillsammans med oss ge svar på hur din verksamhet ska tänka kring politiskt påverkansarbete i coronatider.

Poddavsnittet handlar i stora drag om frågor så som:

  • Vilka politiska områden påverkas mest av corona och vad innebär det för att man ska lyckas bra med påverkansarbete och opinionsbildning framåt?
  • Hur påverkar corona public affairs-hantverket?
  • Är det digitala och resefria möten som gäller?
  • Hur ser framtiden ut för politikerveckan i Almedalen och Järvaveckan?

 


 

 

Avsnitt 72 – “Livepodd om politiskt påverkansarbete i coronatider med Ulrica Schenström”
Avsnittet är ca 38 minuter långt.

Om Passion för kommunikation

I Cisions podcast Passion för kommunikation bjuder vi i varje avsnitt in en specifik gäst som är specialist inom sitt område. Det bjuds på tips, trendspaningar och intressanta samtal. I varje avsnitt är Alexander Mason, Kommersiell chef på Cision Skandinavien och Åsa Melin Mandre, PR-konsult på Greenhill Relations med i studion. Gemensamt för alla gäster, Alex och Åsa är att de delar en passion för kommunikation.

Lämna en recension

Se hur vi kan hjälpa dig

Communicate Like Never Before.