Avsnitt 6
I det sjätte avsnittet av Passion för kommunikation gästas studion av Jennie Hahn von Dorsche från The amazing society. Ämnet för dagen är Facebook och diskussionen kretsar kring räckvidd, vilket innehåll som engagerar och hur man skapar en strategi för sitt arbete på det sociala nätverket. Under avsnittet delar Jennie med sig av många användbara tips för dig som vill utveckla din företagssida på Facebook.
Avsnittet är ungefär 40 minuter långt.
Om Passion för kommunikation
I Cisions podcast Passion för kommunikation bjuder vi i varje avsnitt in en specifik gäst som är specialist inom sitt område. Det bjuds på tips, trendspaningar och intressanta samtal. I varje avsnitt är Alexander Mason, Kommersiell chef på Cision Skandinavien och Åsa Melin Mandre, PR-konsult på Greenhill Relations med i studion. Gemensamt för alla gäster, Alex och Åsa är att de alla delar passionen för kommunikation.
FLER AVSNITT AV PASSION FÖR KOMMUNIKATION
- Bonnierförlagen bygger framtidens kommunikationsavdelning
- Så slog Hammarby Fotboll rekord i biljettförsäljning
- Möt Deeped Niclas Strandh – Vinnaren av CPRIA 2015
- Bakom kulisserna hos Spinnjuryn
- Medieanalysens nyckelroll i digitaliseringen
- Bli en viral stjärna i sociala medier med Frida Boisen
- Storyn bakom Nyheter24s framgångar
- Relationen mellan journalister och kommunikatörer
- Att skapa försäljning via sociala medier
- Lär dig använda video i sociala medier
- Kommunikatörens Almedalen med Brit Stakston
- Melodifestivalen och sociala medier
- Digital opinionsbildning med Margret Atladottir
- Att lyckas med redaktionell kommunikation
- Att synas på Facebook med Jennie Hahn von Dorsche
- Digital synlighet med Fredrik Wass
- Att spegla Sverige rättvist
- Klickraketer med Ehsan Fadakar
- Volvo Trucks och Epic Split
- Morgondagens nyheter
Relaterat innehåll
Här är de fem finalisterna i Cision PR Influencer Award 2021
Här är de fem PR-konsulter som har chansen att vinna Cision PR Influencer Award 2021. Utmärkelsen går till den person inom PR och kommunikation som under året haft störst inflytande i digitala medier och syftar till att lyfta konsulter inom PR- och...